Na czym koncentrujesz się w swojej pracy? Na tym, że masz coś do zrobienia – praca z listą zadań, czy na tym, jaki efekt chcesz uzyskać? Lepiej w pracy trzymać się procedur czy wprowadzać innowacje?
Jedno i drugie podejście ma swoje plusy i minusy, jednak przede wszystkim postaw sobie cele, aby:
- Dobrze wykonywać zadania,
- Rozwijać swoje kompetencje,
- Szukać rozwiązań, jeśli pojawiają się trudności w danym projekcie.
Jeśli dążymy jedynie do tego, by jak najszybciej zrealizować zadanie, to szukamy najłatwiejszej ścieżki działania. Wtedy celem staje się odpowiedź na pytanie: ,,Jak wcześniej skończyć pracę, by pójść do domu?” Takie podejście ma wpływ na rozwój. Nie pozwala iść do przodu. Na czym, w takim razie, powinna być skupiona nasza koncentracja, aby praca przynosiła konkretne efekty?
Przeczytaj w moim artykule dla miesięcznika BENEFIT >>wejdź tutaj<<